hotchpotchinside

23 Maj 2013

lecę lecę …

Filed under: Uncategorized — mmrr @ 21:04
Tags: , , , , ,

spring-sunshine-tangledwing
od wczoraj czy przedwczoraj
wszystko się tak zmieniło
zaczęło się z wieczora
jak gdyby nigdy nic
wróciły wszystkie słowa
prześliczne nasze chwile
i znowu każdy ranek
słońcem zaczyna się

lecę lecę
na koniec świata do ciebie
wiem że wiem że
czekałaś na mnie tam
lecę lecę
do ciebie niosę siebie
wierzę wierzę
że teraz będzie tak

i coraz więcej razem
jak dotąd nigdy wcale
nie straszne już przeszkody
i znikły smutne dni
ty z aksamitnym głosem
z uśmiechem na swej twarzy
zmieniłaś moje życie
i wypełniłaś sny

lecisz lecisz
na koniec świata do mnie
wiesz że wiesz że
czekałem tak jak ty
lecisz lecisz
i niesiesz siebie do mnie
wierzysz wierzysz
że teraz będzie tak

A.D.

12 Komentarzy »

  1. ludzie lataja z miłości – nawet na koniec świata, bardzo to optymistyczne, zwłaszcza przed moim kolejnym lotem 🙂

    Komentarz - autor: rudaja — 23 Maj 2013 @ 21:33 | Odpowiedz

    • Rudaja… no nie wiem czy wszyscy ale ja latam 🙂

      Komentarz - autor: mmrr — 27 Maj 2013 @ 08:32 | Odpowiedz

      • ja tez latam i to daleko-daleko i dobrze mi z tym <3!

        Komentarz - autor: rudaja — 27 Maj 2013 @ 18:20

  2. Wiersze o miłości i utwory Adele to doskonała kompania 🙂
    Uskrzydla 😉

    Komentarz - autor: Kowaloova — 23 Maj 2013 @ 22:04 | Odpowiedz

  3. @Kowaloova
    Bo w życiu najwieksza i naważniejsza jest miłość:-)

    Komentarz - autor: Krzysztof "Caddi" Kupiński — 24 Maj 2013 @ 05:02 | Odpowiedz

    • zgadzam się z Tobą Caddicusie w całej rozciągłości 🙂

      Komentarz - autor: mmrr — 27 Maj 2013 @ 08:31 | Odpowiedz

  4. Też bym poleciała, tylko chwilowo skrzydła mi podcięli… poczekam, aż trochę odrosną 😉

    Komentarz - autor: even21 — 24 Maj 2013 @ 16:53 | Odpowiedz

    • Even21 nie ważne skrzydła ważne chęci… nie ma co czekać 🙂

      Komentarz - autor: mmrr — 27 Maj 2013 @ 08:30 | Odpowiedz

      • Miło, że dodajesz mi odwagi, Mmrr 🙂

        Komentarz - autor: even21 — 31 Maj 2013 @ 06:35

  5. Reblogged this on Arts Inspiring and commented:
    Piękna poezja – ja też lecę…

    Komentarz - autor: Krzysztof Alexandrowicz — 5 czerwca 2013 @ 20:27 | Odpowiedz

    • Dziękuję za rebloggowanie 🙂

      Komentarz - autor: mmrr — 6 czerwca 2013 @ 12:44 | Odpowiedz


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

  • Zablokowany spam

  • Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

