a co mi tam…

tak czasami przez głowę mi myśl przeleci
nad swym życiem co trochę mi przeszło
że w tym życiu jestem jakby przypadkiem
jak do stołu przystawione krzesło
niby jestem tu od początku
niby wszystko dotykam i czuję
lecz myślami jestem daleko wysoko
w innych światach po niebie szybuję
jestem cichy w życiu a nawet za bardzo
tak gdzieś z tyłu by nie być widocznym
niby wszystko widzę niby wszystko czuję
ale jestem sobą nieobecny
trochę tonę w swoich marzeniach
nierealnych dla siebie dla świata
jak najwięcej chcę poznać jak najwięcej zrobić
nie za blichtrem i złudą wciąż latać
osiągnąłem w życiu swym dużo
jak na swoje możliwości i czas
dzięki Bogu i sobie że chciałem
to posiadam to teraz co mam
nie mam willi ni trzech samochodów
i bogactwa ziemskigo co mi tam
a oliwę com dostał od Boga
nie straciłem na życiowy chłam
miałem w życiu i chwile ciężkie
i padałem na ziemię nie raz
z ziemi tej wstawałem i do przodu szedłem
taką siłę od Boga już mam
A.D.

Dodaj komentarz